مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 19:322022-02-05سياسي

اولین مرکز اقامتی و مرکز ترک اعتیاد بانوان در کرمان افتتاح شد


اولین مرکز اقامتی و مرکز ترک اعتیاد بانوان در کرمان با حضور سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان و مسئولین استانی افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان اولین مرکز اقامتی و مرکز ترک اعتیاد بانوان در کرمان با حضور سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان و مسئولین استانی افتتاح شد.

در این مراسم علیرضا وحید زاده سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت امام دهم شیعیان، با بیان اینکه جای خالی چنین مرکزی سالها در کرمان احساس می شد گفت: در سال های گذشته چند نمونه از مراکز ترک اعتیاد در حوزه بانوان شروع به کار کردند اما به دلایل مختلف همه آن ها به تعطیلی گراییدند لیکن مجموعه خیریه تولدی دوباره و مسئولین آن مهروموم هاست که در مسئله ترک فعال هستند و امیدوارم که این تلاش و همت آن ها تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین چالش ها مسائلی است که بعد از ترک برای این عزیزان اتفاق می افتد اظهار کرد: ما باید برای آینده این بانوان برنامه داشته باشیم که این دوستان همچنان پاک بمانند و موضوع اصلی پاک ماندن است .

وحید زاده ادامه داد: سازمان بهزیستی از چندین سال قبل تسهیلات کم بهره ای را در اختیار معتادان بهبودیافته قرار می دهد و طبق ضوابط برای افرادی که از پاک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز اقامتی و مرکز ترک اعتیاد بانوان در کرمان افتتاح شد

اولین مرکز اقامتی و مرکز ترک اعتیاد بانوان در کرمان افتتاح شد